فائزون | کلمات کلیدی
نتیجه جستجوی کلیدواژه:فرمانده سپاه سلمان
فائزون

جنایات امروز اسرائیل در تاریخ بی‌سابقه است

فرمانده سپاه سلمان گفت: وظیفه اصحاب رسانه انعکاس واقعیت‌هاست تا فردی از سر بی‌اطلاعی سخنی نگوید که موجب دلسردی مبارزان جهان اسلام بشود.

فائزون

سپاه از ابتدای پیدایش به روز بوده است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود به روز بوده است و امروز هم این ویژگی در مجموعه وجود دارد که این جای مباهات دارد.

فرمانده سپاه سلمان

همه ما در قبال انقلاب مسئولیم

این چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران سرشار از مجاهدت‌های ملت قهرمان ایران در اثبات حقانیت مسیر انقلاب بوده است.

ارتحال

توفیق و موفقیت در همراهی با مردم است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: توفیق و موفقیت در همراهی با مردم است و زمانی کار‌های ما ارزش دارد که با همراهی مردم و برای مردم باشد.

فائزون

شهدای شاهوزهی برگ افتخاری برای این طائفه است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد زیاد شهدای طائفه شاهوزهی، برگ افتخاری برای این طائفه عزیز است و نشان از وفاداری آنان به کشور و نظام دارد.

فائزون

شهید حجازی در هر جایگاهی قرار گرفت منشأ برکات ارزشمندی شد

فرمانده سپاه سلمان گفت: شهید حجازی ولایت‌مدار و تکلیف پذیر بود و در هر جایگاهی که قرار گرفت منشأ خیرات و برکات ارزشمندی شد که امروز می‌شود ثمره اخلاص در کار ایشان را دید.

شفائی

انقلاب اسلامی هویت ایرانی‌اسلامی را به مردم ما برگرداند

فرمانده سپاه سلمان گفت: انقلاب اسلامی هویت ایرانی‌اسلامی را به مردم ما برگرداند و این انقلاب با تمام آرمان‌هایش آمد تا مردم ما هم به دنیای خود برسند، هم در مسیر آخرت خود حرکت کنند.

فائزون

وحدت عملی همچون سدی آهنین در برابر نفوذ دشمن در جامعه اسلامی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: وجود وحدت عملی بین برادران سنی و شیعه مانع از نفوذ دشمنان در جامعه اسلامی می‌شود و همه باید در همین زمینه گام بردارند.

فائزون

مهم‌ترین سرمایه و دارایی هر کشور نیروی انسانی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مهم‌ترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است که عصاره این سرمایه ارزشمند وجود نخبگان و استعداد‌های درخشان به حساب می‌آید.

شفائی

اسلام با فرهنگ شهادت پیروز شده است

سردار شفاهی گفت: اسلام با توجه و اهتمام مسلمانان به فرهنگ ایثار و شهادت توانسته تا امروز مقابل دشمنان بایستد و همواره پیروز میدان باشد.

فائزون

برای تحقق اهداف باید به سیره شهدا اهتمام ورزیم

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: خواهران و برادران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فرماندهان ولایت در گام دوم انقلاب مطالعاتی را از همه ما دارند و فرامینی را صادر کرده‌اند شک نداریم جهت تحقق اهداف عالی و فرامین مبارک باید به سیره شهدا اهتمام ورزیم.

1